آجیل

خرید آنلاین آجیل در گرگان از آجیل منوچهری

خرید اینترنتی آجیل در گرگان

خرید آنلاین آجیل در گرگان و خرید آجیل عید یکی از دغدغه هایی است که همیشه در ایام پایانی سال ذهن خانواده‌ های ایرانی را به خود مشغول می ‌کند. محصولات متنوعی در بازار وجود دارد که هر یک از آنها به نوبه خود نیاز خانواده ها را در این زمینه پوشش می دهد.

در حال حاضر انواع آجیل ۴ مغز، ۵ مغز و… با کیفیت خوب و مشتری پسند در بازار عرضه می شود. برای خرید آجیل باکیفیت کافیست از فروشگاه اینترنتی آجیل منوچهری دیدن کنید. این مرکز فروش آنلاین امکان خرید جزئی و عمده انواع آجیل را برای متقاضیان فراهم کرده است. در این فرصت می توانید با چند نمونه از آجیل های پرطرفدار، خواص و ارزش غذایی آنها آشنا شوید.

خرید آنلاین آجیل در گرگان
خرید آنلاین آجیل در گرگان

امروزه بسیاری از افراد برای خرید آجیل، روش اینترنتی را ترجیح می ‌دهند. شما برای خرید اینترنتی آجیل باید بسته ‌بندی‌ های متفاوت آجیل را از نظر کیفیت مورد بررسی قرار دهید. خرید اینترنتی پسته و انواع مغزیجات در گرگان از طریق فروشگاه آجیل منوچهری انجام می‌ شود.

اگر شما در گرگان هستید می ‌توانید با مراجعه به وب سایت آجیل منوچهری هر یک از بسته‌ بندی‌ های آجیل را سفارش دهید. تمامی مغزیجاتی که در فروشگاه منوچهری به فروش می‌ رسند کیفیت مناسبی دارند و تمامی گواهی ‌های بهداشت را دریافت کرده ‌اند. بسته ‌بندی انواع مغزیجات در این فروشگاه به صورت اتوماتیک انجام می‌ گردد.

خرید پسته از گرگان

پسته یکی از مغزهای خوراکی بسیار محبوب و محصولی سرشار از مواد معدنی و ویتامین هاست. خواص فراوانی را می توان برای پسته نام برد. مصرف پسته باعث تقویت معده، مغز و ذهن می شود. مغز پسته برای تسکین سرفه و مقابله با کم خونی مفید است. برای تقویت نیروی جنسی، آرامش قلب و اعصاب کافیست با خرید پسته را در رژیم غذایی خود مورد مصرف قرار دهید. کنترل دیابت، مدیریت وزن، بهبود هضم، مقابله با التهابات بدن، تقویت سیستم ایمنی، درمان ریزش مو و… از جمله خواص ارزشمند پسته است.

خرید اینترنتی پسته در گرگان
خرید اینترنتی پسته در گرگان

سفارش آنلاین پسته در گرگان

جهت خرید اینترنتی آجیل در گرگان می‌ توانید سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. کارشناسانی که در فروشگاه آجیل منوچهری فعالیت می‌ کنند سفارش آنلاین شما را پیگیری می ‌نمایند. بعد از ثبت سفارش کارشناسان با شما ارتباط برقرار خواهند کرد و هر یک از نکاتی که مربوط به ثبت سفارشتان است را برایتان توضیح می‌ دهند.

سفارش آنلاین پسته در وب سایت آجیل منوچهری در کمترین بازه زمانی انجام می‌ شود. برای ثبت سفارش آنلاین پسته باید انواع پسته ‌هایی که در این فروشگاه به فروش می ‌رسند را بشناسید و قیمت آنها را بررسی کنید. پس از ارزیابی مزیت ‌ها و قیمت انواع پسته‌ ها می‌ توانید بهترین مدل پسته را سفارش دهید.

قبل از خرید آجیل عید خوب است با ارزش غذایی پسته آشنا شوید. جدول زیر ارزش غذایی ۱۰۰ گرم پسته را نشان می دهد:

۱۰۰ گرم پستهمقدار
کالری۵۶۰
پروتئین۲۰٫۱۶ گرم
چربی۴۵٫۳۲ گرم
کربوهیدرات۲۷٫۱۷ گرم
فیبر۱۰٫۶۰ گرم
قند۷٫۶۶ گرم
کلسیم۱۰۵ میلی گرم
آهن۳٫۹۲ میلی گرم
منیزیم۱۲۱ میلی گرم
فسفر۴۹۰ میلی گرم
پتاسیم۱٫۰۲۵ میلی گرم
ارزش غذایی پسته

خرید بادام درختی در گرگان

بادام درختی هم یکی از محصولاتی است که در تعیین قیمت آجیل عید تاثیرگذارند. مصرف بادام درختی در کنترل قند خون موثر است. این مغز خوراکی سطح کلسترول بد را در بدن کاهش می دهد. از خواص ارزشمند بادام درختی می توان برای کاهش وزن، جلوگیری از سرطان و بهبود قدرت مغز کمک گرفت. درمان کم خونی، تقویت دندان ها و استخوان ها، افزایش هوشیاری فیزیکی و..‌. از جمله دیگر خواص بادام درختی است. ارزش غذایی ۱۰۰ گرم بادام درختی به شرح زیر است:

۱۰۰ گرم بادام درختیمقدار
کالری۵۷۹
پروتئین۲۱٫۱۵ گرم
چربی۴۹٫۹۳ گرم
کربوهیدرات۲۱٫۵۵ گرم
فیبر۱۲٫۵۰ گرم
قند۴٫۳۵ گرم
آهن۳٫۷۱ میلی گرم
کلسیم۲۶۹ میلی گرم
منیزیم۲۷۰ میلی گرم
فسفر۴۸۱ میلی گرم
پتاسیم۷۳۳ میلی گرم
ارزش غذایی بادام درختی

خرید فندق در گرگان

در هنگام خرید آجیل عید نباید از فندق و خواص فراوان آن غافل بود. این مغز خوراکی در سرتاسر جهان از محبوبیت زیادی برخوردار است. مصرف فندق می تواند فواید بسیاری برای بدن به همراه داشته باشد. فندق سلامت استخوان ها و مفاصل را حفظ می کند.

برای تامین سلامت دستگاه گوارش هم مفید است. مصرف فندق برای تامین سلامت قلب و عروق، جلوگیری از سرطان و تقویت سیستم ایمنی بدن توصیه می شود. این مغز خوشمزه در جلوگیری از پیری زودرس، پیشگیری از بالا رفتن میزان کلسترول، افزایش عملکرد بدن، بهبود زخم، کاهش استرس و اضطراب و… موثر است.

خرید فندق در گرگان
خرید فندق در گرگان

در زمان سفارش و خرید آجیل عید به ارزش غذایی فندق توجه کنید. ارزش غذایی ۱۰۰ گرم فندق شامل موارد زیر می‌ شود:

۱۰۰ گرم فندقمقدار
کالری۶۲۸
پروتئین۱۴٫۹۵ گرم
چربی۶۰٫۷۵ گرم
کربوهیدرات۱۶٫۷۰ گرم
فیبر۹٫۷ گرم
قند۴٫۳۴ گرم
کلسیم۱۱۴ میلی گرم
آهن۴٫۷۰ میلی گرم
منیزیم۱۶۳ میلی گرم
فسفر۲۹۰ میلی گرم
پتاسیم۶۸۰ میلی گرم
ارزش غذایی فندق

خرید بادام زمینی در گرگان

بادام زمینی یکی از بهترین انتخاب هایی است که برای خرید آجیل عید در دسترس مشتریان قرار دارد. مصرف بادام زمینی برای مقابله با بیماری های مختلف، زنان باردار، زیبایی و… بسیار مفید است. این مغز پرفایده در جلوگیری از انواع بیماری های قلبی، سرطان و… موثر واقع می شود. بادام زمینی به مراقبت از پوست هم کمک می کند.

خرید بادام زمینی در گرگان
خرید بادام زمینی در گرگان

برای داشتن استخوان های سالم و مبارزه با افسردگی می توان از خواص خوب بادام زمینی کمک گرفت. بادام زمینی شما را از بروز بیماری آلزایمر محافظت کرده و برای تنظیم قند خون در بدن مفید است. افزایش کلسترول خوب خون، از بین بردن درد معده، نرم کردن سینه، افزایش شیر مادران، پیشگیری از سکته مغزی و… از جمله فواید مصرف بادام زمینی است. ۱۰۰ گرم بادام زمینی از ارزش غذایی زیر برخوردار است:

۱۰۰ گرم بادام زمینیمقدار
کالری۵۶۷
پروتئین۲۵٫۸۰ گرم
چربی۴۹٫۲۴ گرم
کربوهیدرات۱۶٫۱۳ گرم
فیبر۸٫۵۰ گرم
قند۴٫۷۲ گرم
کلسیم۹۲ میلی گرم
آهن۴٫۵۸ میلی گرم
منیزیم۱۶۸ میلی گرم
فسفر۳۷۶ میلی گرم
پتاسیم۷۰۵ میلی گرم
ارزش غذایی بادام زمینی

خرید بادام هندی در شمال

بادام هندی هم در دسته بندی محصولاتی قرار می گیرد که برای خرید آجیل عید در بازار به فروش می رسند. فواید بسیار زیاد بادام هندی این آجیل را به یک محصول غذایی باارزش تبدیل کرده است. بادام هندی برای قلب، عصب و ماهیچه مفید بوده و قادر است با دیابت مقابله کند. درمان کم خونی و تامین سلامت دهان و استخوان از دیگر خواص بادام هندی است. بادام هندی را می توان برای دفع سنگ صفرا، کاهش وزن و تقویت سیستم ایمنی بدن استفاده کرد.

خرید اینترنتی بادام هندی در گلستان گرگان
خرید اینترنتی بادام هندی در گلستان گرگان

ارزش غذایی ۱۰۰ گرم بادام هندی به عنوان یکی از اجزای آجیل درجه یک در جدول زیر آمده است:

۱۰۰ گرم بادام هندیمقدار
کالری۵۵۳
پروتئین۱۸٫۲۲ گرم
چربی۴۳٫۸۵ گرم
کربوهیدرات۳۰٫۱۹ گرم
فیبر۳٫۳۰ گرم
قند۵٫۹۱ گرم
کلسیم۳۷ میلی گرم
آهن۶٫۶۸ میلی گرم
منیزیم۲۹۲ میلی گرم
فسفر۵۹۳ میلی گرم
پتاسیم۶۶۰ میلی گرم
ارزش غذایی بادام هندی

فرصت خرید آنلاین آجیل در گرگان از فروشگاه منوچهری

فروشگاه اینترنتی منوچهری یکی از مراکز خرید آجیل یلدا و عید به صورت آنلاین است که انواع آجیل را با کیفیت مناسب به بازار عرضه می کند. مشتریان در مراجعه به این فروشگاه می توانند انواع پسته، بادام درختی، بادام زمینی، فندق و… را به راحتی سفارش دهند. انواع آجیل مخلوط، خشکبار، کره های آجیلی و… جزو دیگر محصولات عرضه شده در این فروشگاه است. شما در صورت تمایل برای سفارش محصول از مجموعه آجیل منوچهری این فرصت را در اختیار دارید که محصولات را به دو روش حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

نوشته های مشابه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا