آجیل

برای خرید آجیل عید نوروز به چه مواردی باید توجه کرد؟

خرید آجیل عید نکته این است ،همانگونه که همه ی ما ناخودآگاه با مشاهده ی ترکیب برخی از تخمه ها و مغز ها به یاد برخی مراسم ملی و میهنی خاص و ویژه مانند عید نوروز و شب یلدا و… می افتیم. خرید آجیل مخلوط مساله ای است که همه ما در ایام نزدیک به عید نوروز باستانی و دیگر مراسمات ملی و مذهبی با آن مواجه می شویم. آجیل به ترکیب انواع تخمه ها و مغز ها و خشکبار و میوه های خشک مختلف گفته می شود که انتخاب آن با زائقه و البته به توان و بودجه در نظر گرفته برای تهیه آجیل نسبتی مستقیم دارد.

انگار این آجیل خوشمزه از گذشته های خیلی دور تا به امروز مورد استفاده مردم این مرز و بوم بوده است. و جای خود را در دل آداب و رسوم ایران سالهاست که باز کرده است.

مهمترین نکات در زمان خرید آجیل عید چیست؟

در تهیه ی آجیل و خشکبار حتما دقت بفرمایید که محصول خام خود را از مراکزی تهیه کنید که از تازگی و خوش طعم بودن آن مطمعن باشید.و از طرفی محصولات نمکی را نیز از مراکزی تهیه کنید.که از طعم دار کننده های مجاز و تحت شرایط بهداشتی.آماده و بسته بندی می شود.

پیشنهاد ما برای شما فروشگاه اینترنتی آجیل منوچهری می باشد.که محصول پخت روز را برای شما ارسال می کند.و در بسته بندی های زیپ کیت و در شرایطی کاملا بهداشتی تقدیم شما می نماید.این آجیل به دلیل قیمت مناسبی که دارد بهترین گزینه برای مراسمات و دور همی های بزرگ می باشد.که از لحاظ اقتصادی بسیار محبوب خانوار می باشد.

نکات خرید آجیل عید
نکات خرید آجیل عید

تازه بودن آجیل و خشکبار در خرید آجل عید

تازه بودن آجیل و خشکبار در خرید آجیل عید یکی از مهمترین نکاتی است که اهمیت دارد. بسیاری از مشتریانی که قصد خرید آجیل را دارند به تازه بودن این خوراکی توجه می ‌کنند. انواع مغزیجاتی که می ‌خواهید برای شب عید بخرید باید تازه و ترد باشند. اگر مایل باشید می ‌توانید آجیل بو داده را برای شب عید بخرید. همچنین در صورت تمایل قادر به خرید آجیل خام برای شب عید خواهید بود.

مقایسه قیمت نسبت به کیفیت

مقایسه قیمت نسبت به کیفیت یکی از مهم‌ ترین نکاتی است که زمان بررسی تازه بودن آجیل و خشکبار اهمیت دارد. شما باید قیمت هر یک از مغزیجات تازه را با کیفیت آنها مطابقت دهید. برخی از مغزیجاتی که کیفیت مناسبی ندارند با قیمت کمتری به فروش می‌ رسند. مغزیجات لوکس و با کیفیت، قیمت بالاتری دارند و به همین دلیل توسط مشتریان خاص پسند خریداری خواهند شد.

آجیل-عید-بسته-بندی-شده
آجیل-عید-بسته-بندی-شده

نوع بسته بندی پک های خریداری شده در زمان خرید آجیل مخلوط عید

یکی دیگر از نکاتی که زمان خرید آجیل و خشکبار اهمیت دارد این است که نوع بسته‌ بندی پک ‌های خریداری شده را بررسی کنید. نوع بسته ‌بندی پک‌ های خریداری شده برای آجیل مخلوط عید، باید استانداردهای مناسب را داشته باشند. این مسئله که هوا درون بسته ‌بندی ‌ها وارد نگردد بسیار مهم است. بسته ‌بندی های متفاوتی را برای آجیل مخلوط عید در نظر می ‌گیرند که هر یک از این بسته‌ بندی ‌ها بر اساس حجم آجیل و نوع آجیل قیمت شان با یکدیگر فرق می ‌کند.

سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی

یکی از مهمترین نکاتی که زمان بررسی تازه بودن آجیل و خشکبار اهمیت دارد توجه به سیب سلامت و مجوزهای بهداشتی است. فروشندگانی که انواع آجیل و خشک بار را به مشتریان ارائه می ‌دهند باید مجوزهای بهداشتی را دریافت کنند. شما با مراجعه به وب سایت فروشنده و همچنین به فروشگاه مورد نظر می‌ توانید مجوزهای دریافتی فروشگاه را ارزیابی کنید و سپس با خیال راحت آجیل شب عید خود را بخرید.

در زمان خرید اینترنتی آجیل روش و سرعت ارسال

در زمان خرید اینترنتی آجیل روش و سرعت ارسال آجیل و خشکبار اهمیت زیادی دارد. علاوه بر تازه بودن آجیل و خشکبار شما زمانی که می ‌خواهید اقدام به خرید اینترنتی آجیل نمایید باید سریعا محصول را دریافت کنید. بهترین فروشندگان که مایل هستند رضایت مشتریان خود را کسب کنند در کمترین بازه زمانی آجیل شب عید را به مشتریان می‌ رسانند. این مسئله موجب گشته که بیشتر مشتریان به دنبال بهترین فروشنده باشند تا حجم مناسبی از آجیل را بخرند.

امکان مرجوع  امکان ارتباط سریع با پشتیبانی

امکان مرجوع و امکان ارتباط سریع با پشتیبانی یکی دیگر از نکاتی است که زمان خرید اینترنتی آجیل و خشکبار باید به آن توجه کنید. اگر در مورد تازه بودن آجیل و خشکبار شک کردید می ‌توانید محصول را مرجوع نمایید. بسیاری از مشتریان بعد از دریافت محصول شاید در مورد حجم آجیل یا نوع آجیل شکایت داشته باشند. بر همین اساس می‌ توانند سریعا با پشتیبانی ارتباط برقرار نمایند و آجیل را مرجوع کنند.

این فقط بخشی از مساله مربوط به خرید آجیل مخلوط شب عید می باشد،.بخش دیگر آن مربوط به کیفیت این آجیل می باشد که زمان تهیه آن باید به چه نکاتی توجه نمود.

اول این که سعی کنید حتما برای خرید آجیل مخلوط شب عید از مراکز معتبر و فروشگاه ها و مراکز عرضه ای که دارای نماد سیب سلامت و تاییدیه وزرات بهداشت درمان و آموزش پزشکی می باشند اقدام نمایید . و اکیدا به مراکزی به صورت فله ای و روباز اقدام به فروش می نمایند اعتماد نکنید.

تشخیص آجیل عید تازه
تشخیص آجیل عید تازه

انواع آجیل عید نوروز

به طور کلی آجیل عید به دو دسته ی خام و نمکی یا اصطلاحا بو داده تقسیم میشود:

آجیل خام شب عید

این نوع از آجیل از ترکیب انواع مختلف مغز ها و دانه هایی بوجود می آید. که هیچگونه فرآیند پخت وبودادن بر روی آن ها اعمال نشده، از لحاظ پزشکی و خواص مفید برای بدن اکثرا این نوع از آجیل ها توصیه می شود.چون فرآیند پخت درصدی از خواص مغز ها را از بین یا خنثی می کند.و همچنین بدون نمک بودن آن نیز مزیت دیگر آن می باشد.

آجیل نمکی شب عید

همانگونه که شما میدانید و از نام این نوع آجیل مشخص است، این آجیل از ترکیب انواع مغزیجات و خرید تخمه و ترکیب آنها مثل تخمه کدو و آفتابگردان با مغزیجات و … بو داده نمکی شده به وجود می آید که این نوع آجیل در کنار خواص زیادی که دارد به واسطه ی طعم دار کننده هایی که در تهیه ی این نوع آجیل استفاده می شود دارای مزه ی خاص و خوشمزه ای می باشد که کمتر کسی پیدا می شود که از خوردن آن ها لذت نبرد.

خرید آجیل عید از آجیل منوچهری

پیشنهاد ما برای شما فروشگاه اینترنتی آجیل منوچهری که برای گسترش سطح خدمات دهی به تمامی هم میهنان عزیزمان ایجاد شده و تمام درخواست های ثبت شده در همان روز کاری پخت و توزیع می شود،.همراه با نماد سیب سلامت و تاییدیه وزارت بهداشت و همینطور تاییدیه های بین المللی iso 9001 و iso 22000 می باشد.

همینطور ارسال رایگان به سراسر ایران از دیگه مزیت های خرید از این مجموعه که نزدیک به بیست سال.سابقه ی خدمت رسانی به هم میهنان در استان گلستان را دارد، همچنین با قابلیت مرجوع سفارشات در صورت عدم رضایت مشتری.

نوشته های مشابه
5 دیدگاه
    1. متشکرم، وظیفه ی ما تحویل بهترین کیفیت محصولاته و سفارشات ارسالی سایت پخت همان روز کاری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا